Dragi colegi, 

 

Ne bucuram sa va anuntam ca incepand de astazi introducem la vanzare un NOU Touroperator German, in exclusivitate pe piata din RomaniaLMX Touristik (LMX) si LMX Individuell (LMXI).

Cateva informatii despre acest touroperator:


LMX Touristik s-a infiintat in 2001 dupa modelul de touroperator pur dinamic cu oferte la tarifele actuale ale zilei. In prezent ofertele LMX se creeaza dupa o formula mixta inovativa intre oferte dinamice si contingente clasice.

Astfel pachetele LMX se compun la momentul interogarii ofertei din: locuri la avion la tarifele actuale ale zilei + contingentele proprii pe hoteluri si transferuri, dupa principiul Best-Price pe input-urile introduse.
 

Sa trecem in revista cele mai bine reprezentate destinatii in oferta LMX:

 

Insulele baleare – portofoliu larg de aprox. 400 de hoteluri de toate categoriile, de la low-budget la deluxe.
Insulele canare – aproape 600 de hoteluri si complexuri de apartamente si bungalow-uri
Spania continentala - Costa Brava, Costa del Sol, Costa Blanca, Costa Dorada, golful Almeria, Costa de la Lux, Madrid, Barcelona
Turcia - aprox. 350 de hoteluri in locatiile de leisure din Riviera Turceasca si coasta Marii Egee (zboruri catre Antalya, Dalaman, Bodrum, Izmir), precum si in Istanbul.
Egipt - programul LMX ofera in jur de 100 de hoteluri si resort-uri in Hurghada si Sharm el Sheikh, printre care se numara multe lanturi hoteliere de renume si foarte apreciate precum: Pickalbatros, Calimera, Primasol, Sunny Days (fostul Sunrise Hotels), Steigenberger, Iberotel, etc.
Tunisia - zboruri catre Monastir, Djerba si Tunis cu o paleta larga de hoteluri in portofoliu in categoria 3-5* si de asemenea multe lanturi hoteliere de renume si foarte apreciate precum: El Hana, Abou Nawas, RIU, LTI, Caribbean World, Iberostar, etc.
Grecia - portofoliul LMX include un gama larga si diversificata de hoteluri in toate regiunile importante din Grecia, cu precadere in Creta (zboruri catre Heraklion si Chania), Rhodos, Corfu, Halkidiki, Kos si ca highlight special si insula Karpathos.
Portugalia - Algarve, Madeira, Lisabona, Porto.
Italia & Malta - Sicilia, Rom, Milano, Venetia si o selectie mai restransa de hoteluri 3-4* in Malta
Bulgaria este de asemenea foarte bine reprezentata cu cele mai solicitate hoteluri din zonele Albena, Golden Sands si Sunny
Destinatii long-haul - multe dintre cele mai bine-cunoscute hoteluri de 4-5*din Republica Dominicana, Mexic si Cuba, de ex.: RIU, Barcelo, Occidental, Iberostar. La aceste destinatii foarte solicitate se adauga si USA (Florida cu zboruri care Fort Myers si Miami), Dubai, Jamaica, Sri Lanka si multe altele…

Orase - pe langa cele mai iubite metropole vest si est- europene (Roma, Venetia, Milano, Paris, Istanbul, Lisabona, Barcelona, Madrid, Londra, Moscova, St. Petersburg, etc) LMX si-a extins programul si catre destinatiile mai indepartate si a inclus in portofoliu si New York, Las Vegas, Los Angeles, Bangkok, Cape Town, etc.

 

Comision:

- 5% comision de baza din tariful total pentru toate categoriile de produse


 
Ofertare si rezervare:

sistemul de check & compare si rezervari Traffics Cosmo

 

Materialele actualizate “Touroperatori Germani in Traffics prin TravelBrands” & “Reguli de completare Client Details Traffics” de pe Platforma noastra de Info Helpdesk Touroperatori Germani https://tools.dertour.ro -> folder Traffics

 

De asemenea, va rugam sa efectuati setarile in Traffics cf instructiunilor din materialul “Setari Traffics” de la aceeasi locatie Platforma noastra de Info Helpdesk Touroperatori Germani https://tools.dertour.ro -> folder Traffics


Particularitati proces rezervare:


1. Codurile de comanda/actiune suportate de LMX si LMXI in sistemele de rezervari CRS sunt

B / BA / BC / S / SA / D / DR / V / H / GZ / CK / I                                                                              

2. Codul de comanda H (pt verificarea graficului de disponibilitate hotel) este activ la acest touroperator, insa in general nu indeplineste functiile intocmai, respectiv nu reproduce situatia reala de disponibilitate. Fiind vorba de un touroperator dinamic, verificarea disponibilitatii pentru mai multe unitati (camere sau locuri la avion) se va efectua prin tarifarea tuturor participantilor pe aceeasi masca, indeplinind insa conditiile de la punctul 3.
Codul de comanda G (pt verificarea graficului de disponibilitate zbor) nu este activ la acest touroperator.

 

3. Touroperatorul permite max 6 persoane in acelasi nr de rezervare, cu conditia ca tipul de camera care se doreste a fi rezervat sa fie identic pentru toti participantii.

 

4. Deoarece tarifele sunt dinamice, efectuati intotdeauna comanda de tarifare BA inainte de inchiderea efectiva a rezervarii cu codul B (si variatiunile lui).

 

5. Touroperatorul permite efectuarea rezervarii doar ulterior completarii campurilor de Client Details din stanga campurile desemnate numelor turistilor din CosmoNaut:

 

Va rugam nu modificati in niciun fel aceste detalii. Rezervarile se vor efectua exact cu acest text in sectiunea Client Details.


 
6. Touroperatorul NU permite rezervari optionale clasice, cu valabilitate cateva zile.

Codul de comanda B poate genera insa si o rezervare optionala de 1 zi, atat pentru rezervari de pachet cat si pentru rezervari de hotel-only, in urmatoarele conditii:

a.) rezervarea se efectueaza cu mai mult de 30 de zile pana la plecare/ check-in.

b.) pachetul NU include zbor low-cost.

ATENTIE: daca rezervarea nu este anulata pana la ora 18:00 in ziua procesarii devine automat ferma !!

ATENTIE: Daca pe masca rezervarii apare mesajul "Kein kostenfreies Tagesstorno moeglich! ", oferta identificata NU permite optiune, chiar daca ne incadram in conditiile mentionate mai sus. Rezervarea este direct ferma si se poate anula doar cu penalizari.


7. Pentru rezervarile de pachet sau flight-only cu zboruri ale companiei aeriene low-cost Ryanair este absolut necesar ca inainte de efectuarea calatoriei turistii sa efectueze check-in-ul online direct pe site-ul companiei aeriene www.ryanair.com atat pentru zborul de dus cat si pentru cel de retur si sa printeze cartile de imbarcare pentru a le prezenta la ghiseul de check-in pe aeroport. In cazul in care aceasta conditie nu este indeplinita compania aeriana impune costuri suplimentare pe aeroport.

Procesul de check-in online se poate efectua cel mai devreme cu 7 zile inainte de acel segment de zbor tur/retur. Daca se doreste si o rezervare de loc in aeronava atunci check-in-ul online se poate efectua cel mai devreme cu 30 de zile inainte de data desfasurarii acelui segment de zbor.


- Am actualizat materialul “Coduri CRS (comanda – catalog – produs)” pe care il gasiti in folderul Traffics de pe Platforma de Info

 

Va rugam sa verificati particularitatile pentru diferitele coduri de comanda/actiune cu mouse-over pe celulele care prezinta comment-uri.

 

Conditiile de penalizare in caz de anulare/modificare:


Conditii de penalizare pentru rezervari hotel-only:

- oricand, cu mai mult de 30 de zile inclusiv inaintea datei de plecare, penalizare 30%

- intre 29 si 23 zile inaintea datei de plecare, penalizare 65%

- intre 22 si 15 zile inaintea datei de plecare, penalizare 70%

- intre 14 si 3 zile inaintea datei de plecare, penalizare 85%

- din ziua 2 inaintea datei de plecare sau no-show, penalizare 90%

 

Conditii de penalizare pentru rezervari pachete cu zbor:

- oricand, cu mai mult de 30 de zile inclusiv inaintea datei de plecare, penalizare 30%

- intre 29 si 23 zile inaintea datei de plecare, penalizare 65%

- intre 22 si 15 zile inaintea datei de plecare, penalizare 70%

- intre 14 si 3 zile inaintea datei de plecare, penalizare 85%

- din ziua 2 inaintea datei de plecare sau no-show, penalizare 95%

 

Conditii de penalizare pentru rezervari flight-only:

se aplica conditiile tarifului cf. companiei aeriene rezervate (se clarifica punctual pe rezervare) la care touroperatorul adauga o penalizare de 15% din cuantumul penalizarii calculate de compania aeriana

  

Modificari:

  -    In cazul pachetelor cu zbor touroperatorul nu permite modificarea datelor de calatorie, a destinatiei sau a aeroportului de plecare, a hotelului si a detaliilor de zbor indiferent de data solicitarii in raport cu data de plecare

 -     Pentru rezervari de hotel-only daca touroperatorul accepta modificarea perioadei de calatorie, destinatiei, hotelului cu pana la 30 de zile inainte de check-in

-        Pe langa eventualele costuri care rezulta din modificarea elementelor rezervarii, touroperatorul aplica si o taxa de serviciu de 30 EUR per persoana

-     Modificarile survenite cu mai putin de 30 de zile inainte de check-in implica anularea rezervarii cu penalizarile precizate mai sus si procesarea unei noi rezervari la tarifele actuale ale zilei

-     Modificari de nume: 30 EUR per persoana – trebuie verificat punctual cu TO daca sunt acceptate modificarile si daca exista diferente de tarif in cazul modificarii. Modificarile de nume nu sunt permise in cazul rezervarilor de pachet cu zbor sau flight-only pe o companie aeriana de linie sau low-cost. Conform conditiilor companiilor aeriene o astfel de tranzactie implica anularea rezervarii cu penalizarile stipulate mai sus si efectuarea unei noi rezervari la tarifele actuale ale zilei



Am actualizat materialul “Conditii de penalizare Touroperatori Germani” pe care il gasiti in folderul Operational de pe Platforma de Info.


Procedura de Vouchere:

- touroperatorul emite vouchere electronice cel mai devreme cu aprox. 7-10 zile inainte de check-in. Voucherul se poate downloada din meniul 'Voucher' de pe rezervare din sistemul B2B Travel Brands, cu conditia ca statusul rezervarii sa fie 'Platit'. Va rugam inmanati turistilor toate documentele puse la dispozitie in meniul 'Voucher'.

 
Daca sunt mai putin de 7 zile pana la check-in si nu ati primit voucherul pe mail va rugam sa ne sesizati la helpdesk@dertour.ro .

 

- in mod exceptional, pentru rezervari de pachet cu anumite companii aeriene/consolidatori, este posibil ca documentele de calatorie sa se poate emita doar in format de hartie, caz in care se vor transmite prin posta catre noi la Helpdesk, iar noi le vom directiona catre voi prin Fan Courier.

 

Am actualizat materialul “Procedura vouchere TOGE” pe care il gasiti in folderul Operational de pe Platforma de Info.


Reguli de restrictie la vanzare pentru piata noastra: 


La touroperatorul LMX avem o lista cu hoteluri restrictionate pe destinatia Turcia (Antalya si Marea Egee), atat pe ofertele hotel only cat si pe cele de pachet cu zbor.

 

La touroperatorul LMXI nu avem momentan restrictii pentru piata noastra.

 

!!!! ATENTIE: hotelurile NU sunt blocate din punct de vedere tehnic in sistemele de rezervari. Asadar permit tarifari si tehnic puteti chiar efectua rezervari, insa, daca hotelul se regaseste in tabelul de mai jos, va rugam sa NU efectuati rezervarea pentru a evita dificultati la destinatie pentru care touroperatorul nu-si poate asuma nicio responsabilitate.

                      

Hotelul poate refuza cazarea sau solicita costuri suplimentare turistilor.                     

                      

Am actualizat materialul pe care il gasiti in folderul Info hoteluri blocate de pe Platforma de Info.

 

Pentru orice detalii suplimentare va stam cu drag la dispozitie.

 

 

Mult succes la vanzarea LMX Touristik si LMX Individuell LMXI  ! 


 

Reservations Support 
Travel Brands SA

Office Mamaia Resort
Constanta, Romania

t:  0040241487070

m: 0040737000884

Emergency only outside office hrs:

m: 0040723136136


helpdesk@dertour.ro

www.dertour.ro