Dragi colegi,

 

Ne-am gandit sa facem cunostinta, so

 

                                                Meet the Team behind the scenes ?


Echipa Helpdesk DER:

Va ofera cu drag suport pentru urmatoarele categorii de produse:

Programul nostru: Luni – Vineri: 09:00 – 20:00 // Sambata - Duminica: liber

 

In timpul orelor de program putem fi contactati telefonic sau pe email.

 

E-mail: helpdesk@dertour.ro
 Tel: + 40 (0) 241 48 70 70; +40 (0) 737 000 884

 

In afara orelor de program - Luni - Vineri in intervalele orare 07:00-09:00 si 20:00-24:00 si Sambata si Duminica in intervalul 07:00-24:00.

  • pentru situatii urgente, in special pentru urgentele in destinatie, putem fi contactati telefonic +40 (0) 723 136 136.
  • incercam sa monitorizam si urgentele semnalate pe email. In acest sens avem rugamintea ca in subiectul emailului sa incluzi “Urgent” impreuna cu data de check-in.
  • suportul pentru situatiile urgente semnalate in afara orelor de program este oferit de un singur coleg din departamentul Helpdesk, prin rotatie.

pentru a facilita comunicarea pe linia de urgenta si a canaliza resursele pentru situatiile delicate in destinatie si cele a caror solutionare este critic dependenta de timpul de reactie, expunem mai jos cateva exemple de situatii, dintre cele mai recurente, care pot fi solutionate fara a apela linia de urgenta:


Pentru situatii legate de produsele Pachet Dertour.ro, Hotel Dertour.ro, Charter Dertour.ro te rugam sa ii contactezi pe colegii nostri de la dep. Suport Touroperare, iar pentru situatiile ivite pe rezervarile Flight-only pe colegii de la dep. Flight Support.

 

Detaliile de contact complete se regasesc pe pagina de Contact din sistemul Travel Brands B2B.

PS: Responsabil cu buna dispozitie si regenerarea neuronilor pe la noi, la post intotdeauna: Domnul Cingo! ? Sarbatori fericite noi va dorim si un An Nou exceptional! ❤️


Vezi online acest mesaj personalizat, AICI